خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

 حضور شهدا الگوهای صحیح را به نسل جدید معرفی‌ می‌کند

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شهدا الگوهای صحیح را به نسل جدید معرفی‌ می‌کند چراکه با شهدا ارتباط برقرار می‌کنند و فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را به نسل جدید ما منتقل می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۴۶
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه تشییع پیکر شهدای گمنام در میدان امام خمینی(ره) همدان اظهار کرد: آمدن پیکر مطهر شهدای گمنام در طول سال‌های گذشته یک عطر خاصی در جامعه ایجاد کرده که بسیاری از فضاها را تغییر داده است به خصوص برخی مواقع که جریان‌های سیاسی در کشور حاکم شدند که فضاهای جامعه را به سمت فضاهای ضد ارزشی برده‌اند.

وی با بیان اینکه با ورود ۳ هزار شهید در سراسر کشور فضای کشور را شهدا مدیریت می‌کنند، گفت: در مقاطع مختلف این اتفاق در جای‌جای کشور رقم می‌خورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور شهدا در مکان‌های مختلف و روستاهای استان با استقبال عجیب مردم روبرو شد، عنوان کرد: استقبال از شهدا نشان می‌دهد که پیمان مردم با شهدا همچنان پررنگ و واقعی است.

وی با بیان اینکه در روستاها همه مردم به استقبال شهید آمدند، افزود: در محله‌هایی که حتی مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هم هستند در استقبال از شهید حضور پررنگ دارند.

فلاحی مطرح کرد: حضور شهدا در شهرها و روستاها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و ایجاد سوال در ذهن او است که این افراد چه کار کرده‌اند که این همه مردم از آن‌ها استقبال می‌کنند و حتی خودشان به سمت شهید جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور شهدا الگوهای صحیح را به نسل جدید ما معرفی‌ می‌کند چراکه با شهدا ارتباط برقرار می‌کنند و مجدد فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را به نسل جدید ما منتقل می‌کند حتی زمانی که با تهاجم گستره رسانه‌ای رو‌برو هستیم، عنوان کرد: انتقال این فرهنگ یک هنر است که توسط شهدا به منصه ظهور می‌رسد و باعث می‌شود نوجوانان از این فضای پیچیده تهاجم رسانه‌ای خارج شوند و در استقبال و تشییع شهید شرکت کنند که نشان از قدرت خاص شهید است که شاید با کارهای فرهنگی دیگر محقق نشود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عنایت ویژه خدا به شهید دارد و آن این است که به عنوان شاهد جامعه ما را مدیریت می‌کند، خاطرنشان کرد: با حضور شهدا انحرافات نامطلوب به مسیر اصلی خود برمی‌گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات